Kinoko on japania ja tarkoittaa sientä. Kombucha puolestaan on fermentoitua volgansieniteetä, jonka juuret johtavat muinaiseen Kiinaan. Siellä tätä hapanta herkkua on nautittu vuosisatojen ajan. Japaniksi fermentoitua teetä kutsutaan kocha kinokoksi, josta myös tämän tuotesarjan nimi on peräisin.

Luonnonkosmetiikkabrändi Kinoko oli yksi suurimmista ja kattavimmista brändirakennusurakoistamme. Suunnittelimme Kinokolle visuaalisen ilmeen, logon, pakkaukset, brändin kuvamaailman suuntaviivat ja kehitimme myös tuotesarjalle sen nimen. 

Brändi on suunniteltu luonnonkosmetiikasta, hyvinvoinnista ja elämänilosta kiinnostuneille ihmisille. Näkymättömän pienien probioottien ihoa hellivä voima on lähes taianomainen ja siksi ilmeeseen on piilotettu vaikutteita mystiikasta, art decosta ja 70-luvun psykedeelistä grafiikoista sekä hieman taikapölyä ja aimo annos vahvoja värejä. Kinokon tehtävä on tukea ihon luonnollista hyvinvointia, joten kuvamaailmassa pääosassa on meikkaamaton, hyvinvoiva iho. 

Jokainen meistä on oma mikrokosmoksensa. Annetaan hyvien väreiden levitä.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Jarne Lähteenmäki